• کرج

خط تولید اتوماتیک سنگ تراورتن و سنگ اسلب مصنوعی

میزان تولید این خط در یک شیفت کاری ۱۰۰ الی ۵۰۰ متر مربع می باشد.قابلیت خاص این خط تولید ، تولید سنگ تراورتن و سنگ رگه دار با رگه تضمینی می باشد.در خط تولید های قبلی سنگ رگه دار ،رگه دار شدن سنگ به صورت تصادفی بود به این صورت که از تولید صد قطعه تعدادی از سنگ های اول و تعدادی از سنگ های آخر یا فاقد رگه بودن یا رگه مورد نظر با مواد پایه ترکیب و محو می شد.قابلیت دیگر این خط تولید ،تولید انواع مختلف سنگ  اسلب مصنوعی در ابعاد دلخواه می باشد.

تولید سنگ مصنوعی به صورت تک لایه و یا دو لایه

این قابلیت به شما این امکان را می دهد که یک محصول با کیفیت بسیار بالا و هزینه تمام شده پایین تولید کنید و توان رقابت بالایی با دیگر محصولات و تولید کننده ها داشته باشید.در واقع زمانی که سنگ را به صورت تک لایه تولید می کنیم طبق روال معمول تمام حجم قالب را توسط یک نوع مواد پر می کنیم و زمانی که سنگ را به صورت دو لایه تولید می کنیم دو نوع مواد متفاوت از لحاظ هزینه تمام شده و چگالی درون قالب پر می کنیم.

میکسر خط تولید سنگ تراورتن

این میکسر به صورت تخصصی تولید می شود و بر خلاف سایر میکسر ها از پره های بسیار دقیق و تعداد دور مشخص بر خوردار است.در نتیجه محصولی یک نواخت و بدون ضایعات خواهید داشت.

سیستم تزریق اتوماتیک

مواد سنگ مصنوعی توسط این سیستم به صورت اتوماتیک ،با وزن مشخص و با سرعت و دقت بسیار بالا به داخل قالب تخلیه می شود.

بارگیری اتوماتیک

بارگیری میکسر به صورت کاملا اتوماتیک و به صورت همزمان یا چند مرحله ای انجام می پذیرد .همچنین مواد داخل دستگاه میکسر به صورت اتوماتیک درون دستگاه تزریق تحلیه می شود.

در واقع این خط تولید

  • بارگیری مواد اولیه
  • تزریق رزین
  • تزریق آب
  • فرآیند میکس و ترکیب
  • تخلیه به دستگاه تزریق
  • فرآیند  تخلیه مواد سنگ مصنوعی به درون قالب

را به صورت اتوماتیک انجام می دهد.

 

سنگ اسلب مصنوعی

سنگ تراورتن مصنوعی و سنگ اسلب مصنوعی

برای کسب اطلاع بیشتر تماس حاصل فرمایید.